ראה"מ בפתח ישיבת הממשלה: "ייקח כמה זמן שייקח"

מוטי הלפרין No Comments on ראה"מ בפתח ישיבת הממשלה: "ייקח כמה זמן שייקח"

ראה"מ בנימין נתניהו פותח בשעה האחרונה את ישיבת הממשלה השבועית לאחר שבת קשה מאוד בלחימה בעזה, עד כה פורסמו שמותיהם של 14 לוחמים שנפלו בקרב. במקביל, לשכת ראה"מ הודיעה בשעה האחרונה כי בישיבה לא ידונו בעניין דחיית מועד הבחירות המקומיות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

״זהו בוקר קשה, אחרי יום קשה מאוד של לחימה בעזה. אני מבקש בשם כל חברי הממשלה וכל עם ישראל לשלוח תנחומים למשפחות לוחמינו הגיבורים שנפלו במלחמה על הבית. ליבנו עם המשפחות, ליבנו על החיים הצעירים שנגדעו באיבם. כולנו שולחים החלמה מהירה לפצועינו. המלחמה גובה מאיתנו מחיר כבד מאוד, אבל אין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם.

כוחותינו חיסלו עד היום אלפים רבים של מחבלים. אנחנו ממשיכים בכל הכוח, עד הסוף, עד לניצחון, עד שנשלים את כל יעדינו: השמדת החמאס, החזרת חטופינו והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על מדינת ישראל.

אמש שוחחתי שוב עם הנשיא ביידן. אני מעריך את עמידתה האיתנה של ארה״ב במועצת הביטחון, עמדה שתומכת במאמץ המלחמתי שלנו. אמרתי אתמול לנשיא ביידן שאנחנו נילחם עד לניצחון המוחלט – יקח כמה זמן שזה יקח. ארה״ב מבינה זאת.

ראיתי פרסומים שגויים שטוענים כאילו ארה״ב מנעה ומונעת מאיתנו פעולות מבצעיות באזור – זה לא נכון. ישראל היא מדינה ריבונית. ההחלטות שלנו במלחמה מבוססות על שיקולים מבצעיים שלנו, ולא ארחיב בזה. הן לא מוכתבות על ידי לחצים חיצוניים. ההחלטה על אופן הפעלת כוחותינו היא החלטה עצמאית של צה״ל ולא של אף אחד אחר.

המטרה היא לעמוד במשימה, בכל המשימות שלנו – בראש ובראשונה חיסול החמאס והחזרת חטופינו, ובמקביל לעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו.

שיהיה ברור: זאת תהיה מלחמה ממושכת. אנחנו נילחם עד הסוף – עד להשבת החטופים, עד לחיסול החמאס ועד שנשיב את הביטחון גם בצפון וגם בדרום.

כולנו מחזקים את לוחמינו הגיבורים בהשגת כל המטרות הללו. יחד נילחם, ובעזרת ה׳ – יחד ננצח״.



0 תגובות